12 grudnia 2023

Case Study

Reesco Retail odpowiedzialne za realizację nowego sklepu Nike w Galerii Młociny

Powrót

Na zlecenie Retailors Poland – spółka Reesco Retail, należąca do Grupy Reesco – zrealizowała prace aranżacyjne na potrzeby nowo otwartego sklepu marki Nike w warszawskiej Galerii Młociny. Do dyspozycji miłośników sportowego stylu życia jest teraz dostępna powierzchnia o łącznej wartości ponad 560 m kw. w nowym koncepcie Nike Well Collective.

 

Marka Nike powstała w 1964 roku i do dziś jest powszechnie uznawana za jedną z najbardziej znanych i największych firm na świecie. Renoma amerykańskiego producenta obuwia, odzieży i sprzętu sportowego pozostaje bardzo wysoka niezmiennie od wielu lat, a od momentu otwarcia pierwszego sklepu w Polsce, stał się ważnym graczem na rodzimym rynku. Na potrzeby otwarcia nowego sklepu w Warszawie, zespół Reesco Retail zrealizował prace fit out-owe oraz sprostał wysoko postawionym wymaganiom inwestora względem minimalizacji czasu niezbędnego do wykonania ustalonych założeń projektowych.
 

Jako spółka, która przykłada dużą uwagę do działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, doskonale rozumiemy potrzebę stosowania najnowszych rozwiązań, dostosowanych do wymogów środowiskowych. Nike kieruje się najnowszymi trendami w projektowaniu wnętrz swoich sklepów. Wszystkie aspekty prac aranżacyjnych w sklepie Nike w Galerii Młociny przyczyniają się do stworzenia lepszego środowiska zakupowego i jeszcze bardziej satysfakcjonującego doświadczenia dla klientów –  mówi Lucyna Śliż, Członkini Zarządu Reesco Retail.
 

Powierzchnia nowego sklepu Nike charakteryzuje się wyjątkową spójnością bieli na ścianach i suficie, ciemną podłogą oraz żywymi kolorami najnowszej kolekcji. Warto podkreślić, że podwieszane sufity, wykonane z białych ceowników to unikalne rozwiązanie, którego trudno znaleźć w innych lokalach marki. Wyjątkowym elementem projektu są także płytki podłogowe sprowadzone z Włoch, nowoczesne meble oraz grafika w strefie kas. Finalnym akcentem było dostarczenie i zamontowanie szklanej witryny która zaprasza do energetyzującego wnętrza.
 

Większość prac prowadzono w godzinach nocnych. Zespół realizacyjny ścisłe współpracował z zespołem Retailors, jak również z międzynarodowym zespołem Nike. Zadanie to udało się zrealizować dzięki pełnemu zaangażowaniu oraz elastycznemu podejściu do kolejności i technologii podejmowanych działań – podsumowuje Lucyna Śliż.

Kontakt do Biura Prasowego

Jesteś dziennikarzem i masz do nas pytanie? Skontaktuj się z naszym biurem prasowym