Na zlecenie Retailors Poland – spółka Reesco Retail, należąca do Grupy Reesco – zrealizowała prace aranżacyjne na potrzeby nowo otwartego sklepu marki Nike w warszawskiej Galerii Młociny. Do dyspozycji miłośników sportowego stylu życia jest teraz dostępna powierzchnia o łącznej wartości ponad 560 m kw. w nowym koncepcie Nike Well Collective.
Marka Nike powstała w 1964 roku i do dziś jest powszechnie uznawana za jedną z najbardziej znanych i największych firm na świecie. Renoma amerykańskiego producenta obuwia, odzieży i sprzętu sportowego pozostaje bardzo wysoka niezmiennie od wielu lat, a od momentu otwarcia pierwszego sklepu w Polsce, stał się ważnym graczem na rodzimym rynku. Na potrzeby otwarcia nowego sklepu w Warszawie, zespół Reesco Retail zrealizował prace fit out-owe oraz sprostał wysoko postawionym wymaganiom inwestora względem minimalizacji czasu niezbędnego do wykonania ustalonych założeń projektowych.
– Jako spółka, która przykłada dużą uwagę do działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, doskonale rozumiemy potrzebę stosowania najnowszych rozwiązań, dostosowanych do wymogów środowiskowych. Nike kieruje się najnowszymi trendami w projektowaniu wnętrz swoich sklepów. Wszystkie aspekty prac aranżacyjnych w sklepie Nike w Galerii Młociny przyczyniają się do stworzenia lepszego środowiska zakupowego i jeszcze bardziej satysfakcjonującego doświadczenia dla klientów – mówi Lucyna Śliż, Członkini Zarządu Reesco Retail.
Powierzchnia nowego sklepu Nike charakteryzuje się wyjątkową spójnością bieli na ścianach i suficie, ciemną podłogą oraz żywymi kolorami najnowszej kolekcji. Warto podkreślić, że podwieszane sufity, wykonane z białych ceowników to unikalne rozwiązanie, którego trudno znaleźć w innych lokalach marki. Wyjątkowym elementem projektu są także płytki podłogowe sprowadzone z Włoch, nowoczesne meble oraz grafika w strefie kas. Finalnym akcentem było dostarczenie i zamontowanie szklanej witryny która zaprasza do energetyzującego wnętrza.
– Większość prac prowadzono w godzinach nocnych. Zespół realizacyjny ścisłe współpracował z zespołem Retailors, jak również z międzynarodowym zespołem Nike. Zadanie to udało się zrealizować dzięki pełnemu zaangażowaniu oraz elastycznemu podejściu do kolejności i technologii podejmowanych działań – podsumowuje Lucyna Śliż.