Syrena Real Estate powierzyła Reesco Office, spółce należącej do Grupy Reesco, realizację kolejnego projektu – wykonanie fit-out’u w nowej siedzibie Yope w warszawskim centrum biznesowym HOP przy ul. Chmielnej. Najemca zyskał niepowtarzalne biuro o łącznej powierzchni 570 m kw., które poza swoją standardową rolą, stanowi także niezwykłe tło dla gamy produktowej polskiej marki kosmetycznej. Z uwagi na złożoną funkcjonalność, w projekcie zastosowano wiele nieszablonowych rozwiązań, dlatego mocno odbiega on od standardowych realizacji biurowych.
Zmiany wymagające precyzji
W zakresie wykonanych i zrealizowanych przez zespół Reesco Office prac znalazły się wyburzenie starej aranżacji wnętrza i wykonanie usługi fit-out zgodnie z wytycznymi projektantki Anny Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio. Podczas realizacji wizji architektonicznej istotne było uwzględnienie dodatkowej funkcji, jaką ma spełniać przestrzeń biurowa, a mianowicie – scenografii do sesji produktowych, dlatego jej wykonanie wymagało dużej precyzyjności. W toku realizacji tego projektu zespół Reesco odpowiadał m.in. za bieżącą współpracę z architektami, konsultowanie rozwiązań z firmami branżowymi w celu osiągnięcia oczekiwanego efektu, monitorowanie terminów dostaw i szybkie reagowanie na zmiany wpływające na czas wykonania każdego z etapów.
– Projekt nowego biura Yope zawierał wiele dekoratorskich niuansów i nieszablonowych rozwiązań autorstwa duetu kreatywnego: architekt Ani Łoskiewicz oraz właścicielki marki, Karoliny Kuklińskiej-Kosowicz. Cyzelowanie detalu i doskonalenie projektu przez obie wymagało od nas dużego skupienia i dbałości o każdy detal oraz stałej komunikacji ze wszystkimi podmiotami zaangażowanymi w projekt. Z uwagi na specyficzną funkcję realizowanej przestrzeni oraz zastosowanie w niej niekonwencjonalnych rozwiązań, takich jak dekoracje w formie chmur czy fal oraz glazurowe wykończenie stołu, niewątpliwie był to jeden z ciekawszych projektów fit-out’owych, które w ostatnim czasie realizowaliśmy – mówi Michał Kiersnowski, Sales Director, Office Department w Grupie Reesco.
Innym przykładem zmian, które zaszły na zaawansowanym etapie prac, było wykorzystanie w aranżacji elementów z kończącego już swoją działalność butiku w innej części Warszawy.
– W tym przypadku należało zorganizować demontaże mebli, zabudów, sprzętu, ich transport i renowację, która ułatwi ponowne wykorzystanie materiałów wtórnych i wkomponowanie ich w spójną aranżację siedziby przy Chmielnej – dodaje Michał Kiersnowski.
Oryginalność w każdym calu
Klimat wnętrza nowego biura Yope jest niepowtarzalny i bogaty w detale przyciągające wzrok na każdym kroku. Przy tworzeniu tej oryginalnej koncepcji, architekt Anna Łoskiewicz i właścicielka marki Karolina Kuklińska-Kosowicz, wykorzystały swoje bogate doświadczenie w kreowaniu sesji zdjęciowych, scenografii, przestrzeni eventowych. Dzięki czemu odwiedzający biuro YOPE mogą podziwiać wnętrze, które pięknie oddaje grę świateł – wysoki połysk lakieru na ścianach i sufitach tworzący efekt tafli wody, dużą liczbę luster, lakierowane elementy meblowe oraz błyszczące płytki w recepcji. Naturalnie dużą rolę w aranżacji odegrało również oświetlenie, jego natężenie, barwa, a także wielkość i kształt opraw. W projekcie zastosowano wiele ich rodzajów – szynoprzewody z reflektorkami, oprawy techniczne zawieszane na linkach, punktowe kinkiety w kształcie kul, ozdobne klosze i abażury. Autorki aranżacji postawiły na mocną kolorystykę ścian, łączącą ciemny brąz nawiązujący do pierwszej butelki mydła Yope, ze zdecydowaną żółcią w odcieniu skórki cytrynowej. Kontrastowe zestawienie zostało złagodzone i przełamane jasnym drewnem mebli w ciepłej tonacji. Kreatywność i awangarda są tu widoczne w każdym detalu, co czyni nową siedzibę Yope miejscem niezwykle oryginalnym. I naturalnie wyjątkowym.